Atv Esra Erolla Evlen Benimle Başvuru Nasıl Yapılır

Esra Erol, 1982 senesinde İstanbul’da dünyaya gelmiştir. Sinoplu anne ve göçmen bir babanın beş kızından biridir. İlköğretimini, ortaöğretimini ve lise öğretimini Kütahya’da tamamlamıştır. Beden Eğitimi Öğretmen’i olmayı hedefliyordu, ancak televizyon dünyası ile lise yıllarında tanıştı. Lise yıllarında yerel televizyonlarda ve radyolarda kendi hazırladığı programları sunarak TV dünyasına katıldı.

Esra Erol Evlen Benimle adlı programıyla hafta içi her gün ATV ekranlarında saat 16.30’da izleyicilerle buluşuyor. Programın yapımcılığını Stil Medya’nın üstlenmektedir. Yarışmacı, seyirci ya da izleyici olarak Esra Erol’la Evlen Benimle adlı programa katılmak isteyenler için sizlere bilgiler aktaracağız.

Esra Erol Evlen Benimle Başvuru Nasıl Yapılır

Programa yarışmacı olarak katılmak yani adaylarınızı aramak ya da beğendiğiniz bir adayla görüşmek istiyorsanız; 0212 300 18 18 numaralı telefonu kullanabilirsiniz. Başvuru yapmak için sosyal medya sitelerinden olan Facebook’u kullanabilir, Esra Erol Başvuru Facebook sayfası üzerinden de mesaj atarak başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Programa Başvuruda Bulunmak ve Detayları Öğrenmek İçin https://www.facebook.com/esraerol


Esra Erol Başvuru

Facebook Üzerinden Esra Erol’la Evlen Benimle Başvurusu Nasıl Yapılır

  • *|* Facebook hesabınıza giriş yaptıktan sonra Esra Erol Başvuru Facebook sayfasına giriş yapınız. Yukarıda belirttiğimiz linke tıklayarak doğrudan giriş yapabilirsiniz.
  • *|* Daha sonra sayfanın üst bölümünde, kapak fotoğrafı kısmında “MESAJ” butonu yer almaktadır. Buraya tıklayarak kişisel özelliklerinizi, hangi aday için başvurduğunuzu ve telefon numaranızı bırakın. Ayrıntılı bilgilerinizi ilettikten kısa süre içerisinde size geri dönüş sağlanır.

Fox Tv Adresi ve Telefon Numarası

İzleyici olarak programa katılmak için de 0212 300 18 18 numaralı telefonla iletişime geçebilirsiniz. Esra Erolla Evlen Benimle programının yayınlandığı FOX TV yetkililerine ulaşmak için; 0212 414 90 00 numaralı telefonu arayabilirsiniz. FOX TV ise İstanbul’un Zeytinburnu semtinde bulunuyor.

FOX TV adresi: Kazlı Çeşme Mahallesi, Kennedy Caddesi No: 44 34020

Esra Erolla Evlen Benimle hakkında yorumlarınızı aşağıdan yazabilirsiniz

Atv Esra Erolla Evlen Benimle Başvuru Nasıl Yapılır Konusuna Ait Etiketler

Bu Konuyu Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

  1. Arzu diyor ki:

    Selamlar Esra hanim ban 21yasimdayim Turkmenistanda yasiyorum Nabaz beyi cok begeniyorum ona talip olmak istiyorum line idim musulman

  2. MURAT 05433064608 diyor ki:

    Evlenmek isteyen Niyeti ciddi ve gerçekten Samimi olan ve çıkar menfaat peşinde olmayan, ciddi ve dürüst evlilik düşünen bayanlardan mesaj ve telefon bekliyorum..ciddiyseniz bana mutlaka ulaşın…hayatıma yakışacak ve beni kuralsız,çıkarsız ve artniyetsiz sevecek ciddi,dürüst,sağlam karakterli ve helal süt emmiş bir bayanla tanışmak ve evlenmek istiyorum…05356024728 ve 05433064608 murat KAVALCI”
    “EVLENMEK İSTEYEN VE CİDDİ BAYANLARDAN MESAJ VE TEL BEKLİYORUM..İSTANBULDA KENDİ EVİMDE YALNIZ YAŞIYORUM..ÖZEL BİR HASTAHANEDE GÖREV YAPIYORUM…YAŞIM 33…BOYUM 173…KİLOM 65…SEVGİ VE SAYGIYA DEĞER VEREN BAYANLARDAN TELEFON BEKLİYORUM….MURAT..05356024728 ve 05433064608….

  3. halil diyor ki:

    doğru unuttum esra abla kesin beyenir beni vildan hanım

  4. halil diyor ki:

    0541 897 06 benim numaram esra abla tşk

  5. halil diyor ki:

    esra abla ben mardinden halil arayacaktım sizi utandım konuşamam abla ben sizde bi ricada bulunmak istiyom vildan hanımma talip olmak istiyom oda isterse abla ben şuan mersinde yaşıyom olaylar nedeniyle abim yengem burda memur onlarda kalıyom umarım okursunuz esra abla tşk

  6. Mustafa diyor ki:

    Ben mustafa 37 yaşındayım koç burcuyum kendim yaşıyorum denizli merkezde oturuyorum özel bir şirkette çalışıyorum ciddi dürüst evlenmiş boşanmış çocugu olabilir dürüst olsun 05514423214 numaram

  7. Osman diyor ki:

    Slm ismim osman dürüst içinde allah korkusu olan birini arıyorum mumkunse bu ondan ulaşabilirler 36 yaşındayım 5347057204

  8. Ender diyor ki:

    Merhaba ben ender mersin ici varsa ciddi duşnen cari atsın 0538 208 20

  9. muhammed ali diyor ki:

    TÜRBANLI KZLARA ÇOK İLGİ GÖSTERİYOUM BEN ÇOK AÇIK SÖZLÜYÜM AİLEMLE YAŞIYORUM UZUN BOYLU SEMPATİK BİRİM ALLAH KORKUSU OLAN BİR KİŞİYİM TLFONNUMARAM 0535253024

  10. İsmet Kara diyor ki:

    Merhaba Esra hanım ben İsmet Kara hanım mefat etti.Ben Adanalı Ayşe Hanıma talip’im.Numaram:05375645039

  11. Hanum diyor ki:

    benim ismim Hanum ben 33 yasindayim hic evlenmedim

  12. Esra diyor ki:

    Esra hanim bu meseleyi soylerseniz cok memun oluruz senin programini hic kaciadan izliyom bu mesajimi lutven oku saygilarimla

  13. KEMAL diyor ki:

    KALBİNİN SESİNİ DİNLEYEN BİR HANIM CİTTİ OLARAK YASSIN

  14. mustafa diyor ki:

    ben mustafa denizliyiyim 36 yaşındayım koç burcuyum hiç evlenmedim esmer 175 boyum var kendim yaşıyorum yemek bulaşık gibi vs ev işlerini yaparım eş adayımın çocugu olabilir yeterki yalan olmasın güvenilir olsun facebook guvenmekgerek20@

  15. bahattin diyor ki:

    ben bahattin denizli merkezde oturuyorum özel bir şirkette çalışıyorum 53 yaşındayım esmer evlendim boşandım 58 kg 1.68 boyum var emekli oluşuma 1 yıl var yannız kalmaktan çok sıkıldım ciddi bir bayanla tanışıp yuva kurmak istiyorum 0506 127 22 62

  16. gülbeyaz diyor ki:

    esra abla ben 4 çocuk annesıyım sana yazmamın sesebi ben dilenci filan degilim amacım sizden para filan istemiyorum sizi çok seven biriyim ben aydında kirada oturuyorum allah sizdende bana yardım edenlerden de razı olsun çocuklarımın 2ünüversite okuyor esra abla eşim fabrikada usta başı olarak çalışıyor salça fabrikasında sana nasıl ulaşırım bilmiyorum inşallah bu yazdıklarımı okursun abla beni yanlış anlama nolur tekrar söylüyorum ben dilenci degilim bi ablam olarak dert leşmek istiyorum seninde evladın var allah hayırlı ömürlü etsin abla sen onlar için nasıl çalışıyorsan ben ve eşim elimizden geldigi kadar çocuklarımızı kimseye muhtaç etmemeye çaba gösteriyoz ablacıgımbebegin hayırlı olsun ablacıgım allah acılarını gostermesin abla sen neden çalışmıyorsun diyceksin abla benim küçük kızım var 1 ci sınıfa gidiyor kayın vallem var onlara bakıyorum yemek bulaşık anca yetişiyom abla çagıran olursa ev temizliklerine gittim abla eşime elimden geldigi kadar yardım etmeye çalışıyorum ablcıgım ben makina nakşı biliyorum yaptıran olursa dikiş nakış yapıyorum yani ekmek paramızı çıkartmaya çalışıyoruz ablacıgım biraz uzun oldu abla kusura bakma canım benim seni gerçekten çok seviyorum ben aslen antepliyim abla eşimde iş sebebiyle burdayız ekmek parası için abla şimdi sana söylükceklerimi nolur iyi anla abla ben kiradayım dedimya abla oturdugum ev kentsel dönüşüm oldugu için yıkıma girdi ev sahibi bizi çıkartıyor 2 aydır ev aradım bulamadım ablacıgım kimisi siz memur degilsiniz dedi ev vermedi kimisi senin çocugun çok diye vermedi biz kiracılar bu dünyada ölmelimi allah aşkına söyle esra abla bu dünyada her şey para degil beni herkes kiramı vermez sandı halbuki ben aç kalır yine kiramı ödeyen insanım araştıra bilirsin abla inşallah birgün yolun buraya düşerde misafirim olursun ablacıgımbu fakirin yüzünü güldürürsün tabiki bizihor görmesseniz başımın üstünde yerin var ablacıgım benim sana diyecegim şimdi bir ev buldum beni yanlış anlamaman için fiyatını yazmıyorum abla çünkü ben para istemiyorum senden tek istedigim abla benim hiç eşyam olmadı evlendim evleneli burda allah razı olsun komşulardan eski eşyalarını verdiler 4 yıldır kullanıyorum abla yeni taşınacagım eve gitmiycek durumda habballıgını ettigimi degmez ablam benim sana söylüyacecimabla senin çevren geniş abla senden asla yeni birşey istemiyorum yani eski ev eşyasını atanlar varsa bana gönderirlerse çok sevinirim altını çiziyorum canım ablam eski atacaklarına bana versinler çünkü hiç çocuklarımın abzaları olmadı benim hiç yatak odam olmadı oturma gurubum hiç olmadı canım ablam başını agrıttım nolur kusura bakma nolur abla bana mesaj atarsan sevinirim allaha emanet ol ben dilenci degilim nolur beni yanlış anlama sana bunları yazarken bile utanıyorum belki bu yazımı başkalarıda okursa beni kimse yanlış anlamasın nolur allah eşime bana güç kuvvet versin geçinip gidiyoz ozaman alın taksitle diyceksiniz çocuklarım okuduklarıiçin ödeyecek gücüm yok okutan bilir anca deslerine yetişiyoz allah yardım edenlerdende etmeyenlerdende razı olsun inşallah bunu okursun abla allaha emenet olun hepiniz başınızı agrıttım özür dilerim

  17. mustafa diyor ki:

    ben mustafa 36 yaşındayım koç burcuyum hiç evlenmedim niyeti ciddi olan evlenmiş boşanmış olabilir çocugu olabilir biri ile yuva kurmak istiyorum alkol kumar gibi kötü alışkanlıgım sigara hariç yok kendim yaşıyorum numaram 05514423214

  18. aras diyor ki:

    MERHABA CHOK YAHSI BULDUM MEĞENDİM SİZİ YAV SEMA HANIM HEMEN BUGÜN ATLAYIN GELİN MEN SİZİ CHOK MEĞENDİM SİZE GOFRET ALACAM 🙂

  19. oğuz özpamuk diyor ki:

    39 yaşındayım üniversite mezunuyum özel sektörte çalışmaktayım herşeyden önce dürüst sadık içerisinde allah korkusu olan kendinden emin dürüst ciddi eş arıyorum 0538 059 96 79

  20. ali kaydu diyor ki:

    Niyeti ciddi ve gerçekten Samimi olan ve çıkar menfaat peşinde olmayan, ciddi ve dürüst evlilik düşünen bayanlardan mesaj ve telefon bekliyorum..ciddiyseniz bana mutlaka ulaşın…hayatıma yakışacak ve beni kuralsız,çıkarsız ve artniyetsiz sevecek ciddi,dürüst,sağlam karakterli ve helal süt emmiş bir bayanla tanışmak ve evlenmek istiyorum ve ALİ KAYDU”
    “EVLENMEK İSTEYEN VE CİDDİ BAYANLARDAN MESAJ VE TEL BEKLİYORUM..ANTALYADA YALNIZ YAŞIYORUM.. YAPIYORUM…YAŞIM 42…BOYUM 170…KİLOM 60…SEVGİ VE SAYGIYA DEĞER VEREN BAYANLARDAN TELEFON BEKLİYORUM….ALİ..0544 445 0736…

  21. zekeriya diyor ki:

    merhabalar sehnas hanimla evlilik amacli önce tanisib ben 44yasinda almanyada yasan bir gurbetci

  22. mivegul diyor ki:

    Merhaba .Ben Mivegul 51 yas Turkmenistanda oturyorum. tel no +99342266127

  23. mivegul diyor ki:

    Merhaba .Ben Mivegul 51 yasindayim .Ben evlenmek istiyorum.Kendim Turkmenistanliyim.

  24. sema diyor ki:

    harkese motlolok lar

  25. sema diyor ki:

    imkansiz ask ibrahimm

  26. sema diyor ki:

    marhaba ban sema 18 yashindaim yeni galan ibrahimi cok ama cok bayandim ama omor boyo ona olashamam chonki ban irandanim ono cok askimmmmm…bana olas nollor bil ki seni hich tahmin etmedin kar seviyurom..

  27. turgut diyor ki:

    Meraba ben turgut 34 yaşındayım hayatı dolu dolu yaşayacak samimi evliliğe kendini hazır hisseden samimi allah korkusu olan hanfendilerle tanışmak istiyorum. saygılarımla

  28. süleyman özdemir diyor ki:

    ben 30 yasındayım ve evliyim 2 evlilik yapmak istiyorum 3 çoçuk var meslek imamım

  29. ramiz diyor ki:

    Merhaba esra hanim ben kendine guvenen durust samimi benim ailemi kendi ailesi gibi sevecek 25 35 yaslari arasinda bir bayan ile izdivac yapmak istiyorum yasim 37 1.70 boyunda ela gozlu 80 kilo esmer biriyim kendi isim var arabam var 1 evlilik yaptim 2 evladim var buyugu 15 kucugu 5 yasinda benle kaliyorlar evliligim 17 yil surdu ve karsi tarafin sadakatsizliginden bitti bunu sorun yapmayacak biriyle tanismak evlenmek istiyorum ilgilenen olursa meil atabilir tesekkur ederim

  30. ERCAN diyor ki:

    merhaba esra hanm yaşim 37 boyum 175 bir evlılık yabtım daha önce cıttı bır ılışkı ve evlılık yabmak istıyorum 0537 59691 34

  31. MURAT diyor ki:

    Niyeti ciddi ve gerçekten Samimi olan ve çıkar menfaat peşinde olmayan, ciddi ve dürüst evlilik düşünen bayanlardan mesaj ve telefon bekliyorum..ciddiyseniz bana mutlaka ulaşın…hayatıma yakışacak ve beni kuralsız,çıkarsız ve artniyetsiz sevecek ciddi,dürüst,sağlam karakterli ve helal süt emmiş bir bayanla tanışmak ve evlenmek istiyorum…05356024728 ve 05433064608 murat KAVALCI”
    “EVLENMEK İSTEYEN VE CİDDİ BAYANLARDAN MESAJ VE TEL BEKLİYORUM..İSTANBULDA KENDİ EVİMDE YALNIZ YAŞIYORUM..ÖZEL BİR HASTAHANEDE GÖREV YAPIYORUM…YAŞIM 33…BOYUM 173…KİLOM 65…SEVGİ VE SAYGIYA DEĞER VEREN BAYANLARDAN TELEFON BEKLİYORUM….MURAT..05356024728 ve 05433064608…

  32. Ali diyor ki:

    Merhaba Adem Ali Yaşm 25 bekarm kilo 67 boy 178 ban evlilik için kandime güzal bir kez ariyurom telefon Numaram 009647605010639 whatsapp vibar tango

  33. Ali diyor ki:

    Merhaba Adem Ali Yaşm 25 bekarm kilo 67 boy 178 ban gerçek bir evlilik istiyurom
    Telefon Nomaram 009647605010639 whatsapp

  34. şehnaz diyor ki:

    Slm ben Şehnaz Özbekıstanlı 34 yaşındayım bi evlilik yaptim 6 sana öldü ayrildim 9 yaşinda bi öglum var durust allah körkusu ölan biri varsa evlenicem 05531273235

  35. aynur diyor ki:

    nezime hnm 58 yasında bir bayanım mustafa beye talip olmak istiyordum son anda sizin msj nızı gördüm babanızla ben evlene bilirim fakirim ama gönlüm zengin allah korkusu olan biriyim tlf 0535 912 58 35 ulaşırsanız sevinirim

Yorum Yaz

Yukarı Çık